Jeśli jest to łożysko jednokierunkowe w sprzęgle głównym, silnik zgaśnie podczas uruchamiania. Ale kiedy chcesz uruchomić maszynę, musisz włączyć H, a następnie pozwolić maszynie szarpnąć do przodu, silnik połączony ze skrzynią biegów za pośrednictwem uszkodzonego łożyska jednokierunkowego, aż silnik zaskoczy i się uruchomi. Następnie musisz jechać dalej, w przeciwnym razie silnik po prostu zgaśnie ponownie. To samo dotyczy ponownego uruchomienia. Ale to sprowadzi cię z powrotem do obozu.
Kolejną rzeczą, która może powodować ten problem, jest uszkodzona pompa paliwa. Ale powinieneś to poczuć w siedzeniu spodni, jeśli jedziesz i wciśniesz pedał gazu do podłogi. Jakiekolwiek wahanie, gdy to robisz?
W zakresie H lub L, jakaś różnica? Układ paliwowy 1000 różni się od 800. Ale po tym, jak postoi przez noc... kiedy po raz pierwszy przekręcisz kluczyk na ON, czy słyszysz szum, gdy pompa paliwa doprowadza szynę paliwową do ciśnienia? Brak tego był pewnym znakiem, że pompa paliwa uległa awarii.
Przekaźniki w skrzynce bezpieczników pod siedzeniem kierowcy, jak pamiętam, są wszystkie takie same. Użyj więc schematu okablowania, aby prześledzić, który zasila pompę paliwa. Następnie zamień ten przekaźnik na inny... ale pamiętaj, aby zaznaczyć, które zostały zamienione. I zobacz, czy to pomoże. Przekaźniki nie trwają wiecznie.
Jeśli ich nie masz, oto link do moich folderów Dropbox, gdzie możesz pobrać schemat okablowania Polaris General.
www.dropbox.com
Pirate