Polaris General Forum banner

Silnik gaśnie podczas jazdy

47K views 25 replies 14 participants last post by  peytonreed0813  
#1 ·
Czy ktoś doświadczył sytuacji, w której silnik po prostu gaśnie, a po zatrzymaniu natychmiast uruchamia się ponownie po przekręceniu kluczyka? Sprawdziłem połączenia z tyłu zapłonu i wyglądają dobrze. To już trzeci raz, kiedy się to zdarzyło podczas jazdy czystą drogą podczas jednodniowej wycieczki.
 
#3 ·
Jaki rok i model? Czy połączenia akumulatora są czyste i mocne? Śledź dodatni kabel z powrotem do ramy i sprawdź połączenie przy elektromagnesie. Polaris łączy małe przewody zasilające skrzynkę bezpieczników w jedną końcówkę pierścieniową. Upewnij się, że te połączenia są prawidłowe i wolne od korozji. Jeśli problem dotyczy paliwa, może to być złe paliwo lub konieczność wymiany filtra w zbiorniku. Niektóre starsze modele miały przewód, który ocierał się o wał napędowy i powodował zwarcie.
 
#6 ·
Znowu się zdarzyło
Nie sądzę, żeby to było związane z masą.
Nie sądzę, żeby to było związane z przełącznikiem zapłonu.
Wszystko pozostaje włączone na desce rozdzielczej itp. Kiedy pojazd całkowicie się zatrzymuje, wystarczy przekręcić kluczyk i znowu ruszamy. Próbowałem wyłączyć kluczyk podczas jazdy i to również wyłącza światła na desce rozdzielczej, więc nie sądzę, żeby to był przełącznik zapłonu. Gdyby to było paliwo, można by pomyśleć, że silnik będzie się dławił i kaszlał aż do zatrzymania, a nie po prostu się zatrzyma i będzie się toczył.
 
#21 ·
Znowu się zdarzyło. Nie sądzę, żeby to było związane z masą. Nie sądzę, żeby to było związane ze stacyjką. Wszystko pozostaje na desce rozdzielczej itp. Kiedy pojazd zatrzymuje się całkowicie, wystarczy przekręcić kluczyk i znowu ruszamy. Próbowałem wyłączyć kluczyk podczas jazdy i wtedy też gasną światła na desce rozdzielczej, więc nie sądzę, żeby to była stacyjka. Gdyby to było paliwo, można by pomyśleć, że silnik będzie się dławił i kaszlał aż do zatrzymania, a nie po prostu zatrzyma się i będzie się toczył.
Jeśli jest to model z 2020 roku lub nowszy. Spróbuj przełączników bezpieczeństwa ciśnienia hamowania. Psują się i to się dzieje. Mam flotę wypożyczalni i wymieniłem je co najmniej 6 razy w tych jednostkach.
 
#8 ·
Jeśli jest to łożysko jednokierunkowe w sprzęgle głównym, silnik zgaśnie podczas uruchamiania. Ale kiedy chcesz uruchomić maszynę, musisz włączyć H, a następnie pozwolić maszynie szarpnąć do przodu, silnik połączony ze skrzynią biegów za pośrednictwem uszkodzonego łożyska jednokierunkowego, aż silnik zaskoczy i się uruchomi. Następnie musisz jechać dalej, w przeciwnym razie silnik po prostu zgaśnie ponownie. To samo dotyczy ponownego uruchomienia. Ale to sprowadzi cię z powrotem do obozu.

Kolejną rzeczą, która może powodować ten problem, jest uszkodzona pompa paliwa. Ale powinieneś to poczuć w siedzeniu spodni, jeśli jedziesz i wciśniesz pedał gazu do podłogi. Jakiekolwiek wahanie, gdy to robisz?
W zakresie H lub L, jakaś różnica? Układ paliwowy 1000 różni się od 800. Ale po tym, jak postoi przez noc... kiedy po raz pierwszy przekręcisz kluczyk na ON, czy słyszysz szum, gdy pompa paliwa doprowadza szynę paliwową do ciśnienia? Brak tego był pewnym znakiem, że pompa paliwa uległa awarii.

Przekaźniki w skrzynce bezpieczników pod siedzeniem kierowcy, jak pamiętam, są wszystkie takie same. Użyj więc schematu okablowania, aby prześledzić, który zasila pompę paliwa. Następnie zamień ten przekaźnik na inny... ale pamiętaj, aby zaznaczyć, które zostały zamienione. I zobacz, czy to pomoże. Przekaźniki nie trwają wiecznie.

Jeśli ich nie masz, oto link do moich folderów Dropbox, gdzie możesz pobrać schemat okablowania Polaris General.

Pirate
 
#9 ·
Cześć przyjacielu,
Oto kolejna rzecz do sprawdzenia:
W 2016 roku Polaris zdał sobie sprawę, że niektóre z nowych modeli General będą miały wypadanie zapłonów, które zniszczą ich silniki, więc wymyślili to fałszywe powiadomienie o wycofaniu, które rzekomo dotyczyło brakującej podkładki w układzie kierowniczym.

Pozwoliło to Twojemu dealerowi na wprowadzenie do Twojego ECU kodu wykrywania wypadania zapłonów.

Oto objawy
  • Jedziesz i Twój pojazd po prostu się wyłącza
  • To zdarzenie jest nieprzewidywalne, może się zdarzyć dzisiaj lub trzy miesiące później
Jak to naprawić: skontaktuj się z Terrym z Gilomens, a on może usunąć kod wykrywania wypadania zapłonów z ECU Twojego General.

Pozdrawiam Baja Charlie
 
#10 ·
Ach, Charlie, za dużo tequili w ciągu ostatnich dni, co? Zestaw nie po prostu umiera. Po prostu przechodzi w tryb LIMP. I zapala się kontrolka silnika. Aby znów ruszyć: wyłącz silnik. Policz do swojej ulubionej liczby między 1 a 10, a następnie uruchom silnik i ruszaj. Po około ćwierć mili kontrolka silnika zgaśnie. Wszystko jest dobrze, do następnego razu. Program ECU Terry'ego Gilomena jest rozwiązaniem. Nie wydarzy się to ponownie po zainstalowaniu jego programu w twoim ECU. Pirate
 
#25 ·
Ah, Charlie, been at the tequila too much the last day or two eh?
Zestaw nie po prostu umiera. Przełącza się w tryb LIMP. I zapala się kontrolka silnika.
Aby ponownie ruszyć: wyłącz silnik. Policz do swojej ulubionej liczby między 1 a 10, a następnie uruchom silnik i ruszaj. Po około ćwierć mili kontrolka silnika zgaśnie. Wszystko jest dobrze, do następnego razu.

Program ECU Terry'ego Gilomena to rozwiązanie. Nie wydarzy się to ponownie po zainstalowaniu jego programu w twoim ECU.

Pirate
Nie pozwoliło mi to bezpośrednio odpowiedzieć na twoją powyższą odpowiedź dotyczącą łożyska sprzęgła z powodu twojego linku do dropboxa...

Witaj Pirate,

Zdaję sobie sprawę, że to ogólne forum, ale znalazłem twój post na ten temat, mam Polaris Ranger Northstar 1000 z 2019 roku z problemem z uszkodzonym łożyskiem, jak sądzę. Wydaje się, że to ten sam problem, gdy działał i ruszyłem na biegu, gaśnie, gdy tylko nacisnę hamulec. Potem kołysałem nim w przód iw tył i spróbowałem ponownie. Było dobrze i przetrwało jazdę, ale potem zrobiło to samo po postoju.
Czy znasz ten problem i czy wiesz, czy jest to kosztowna naprawa? Czy znasz dobrego dostawcę części online? Wydaje się, że to łożysko sprzęgła głównego i czuję, że mógłbym to naprawić, będąc mechanikiem samochodowym.

Twoje uwagi są mile widziane

Desertrat70
 
#12 ·
Charlie, no to posłuchaj. BOSS szukała butelki o odpowiedniej wysokości, która zmieściłaby się w szafce w kamperze. Jej butelka wódki Grey Goose była za wysoka.
Zgadnij więc, czyj Jack Daniels Honey jest teraz w butelce po warzywach, z oryginalnymi etykietami, a czyja wódka Grey Goose jest teraz w butelce po Jacku Danielsie, ze wszystkimi etykietami ładnie usuniętymi.
Kobieta mówi, że robię wszystkie wasze drinki i wiem, co jest w każdej butelce, o co tyle hałasu?

I zgadzam się. Program Gilomen Innovations ECU jest prawdopodobnie najlepszą modernizacją, jaką zrobiłem w General. Warte każdej złotówki! I tak, mam dwa ECU, jeden na zapas. Zazwyczaj daję jeden znajomym na dzień. Jeszcze nie miałem takiego, który nie wysłałby swojego ECU do Terry'ego. On jest facetem, którego wybrałem do zrobienia mojego Top End. Pomyślałem, że zna się na rzeczy... zna się.

Pirate
 
#13 ·
Wczoraj po raz pierwszy zabrałem swój model 2023 XP-4 General Ultimate i to mi się przydarzyło. Wjeżdżając na małe wzniesienie, urządzenie po prostu się wyłączyło. Uruchomiło się natychmiast ponownie. Jak mogę znaleźć kod błędu i poinformować o tym dealera?

Powoli toczy się również, gdy jest zaparkowany na lekkim wzniesieniu. Żadnego hałasu ani klikania, jak opisali inni. Jakieś sugestie?
 
#14 ·
Wyjąłem wczoraj po raz pierwszy mojego XP-4 General Ultimate z 2023 roku i to mi się przydarzyło. Wjeżdżając na małe wzniesienie, urządzenie po prostu się wyłącza. Uruchomiło się natychmiast ponownie. Jak mogę znaleźć kod dla tego i poinformować o tym dealera?

Powoli toczy się również po zaparkowaniu na lekkim wzniesieniu. Żadnego hałasu ani klikania, jak opisali inni. Jakieś sugestie?
Wygląda na to, że może to być problem z uziemieniem. Ewentualnie zużyta wiązka przewodów. Jeśli nie ma kontrolki silnika, nie ma kodu.
 
#19 ·
Jaki rok i model? Czy połączenia akumulatora są czyste i mocne? Śledź dodatni kabel z powrotem do ramy i sprawdź połączenie przy elektromagnesie. Polaris łączy małe przewody zasilające skrzynkę bezpieczników w jedną końcówkę pierścieniową. Upewnij się, że te połączenia są prawidłowe i czyste z korozji. Jeśli problem dotyczy paliwa, może to być złe paliwo lub skarpetę filtra w zbiorniku należy wymienić. Niektóre starsze modele miały przewód, który ocierałby się o wał napędowy i uziemiał.
2016 Polaris ranger Northstar gaśnie podczas jazdy. Uruchamia się ponownie, a następnie ponownie się wyłącza, dodaj pełną przepustnicę i czuje się, jakby nie miał maksymalnej mocy.
 
#20 ·
2016 Polaris ranger Northstar gaśnie podczas jazdy. Uruchamia się ponownie, a następnie znowu się wyłącza. Przy pełnym gazie czuje się, jakby nie miał maksymalnej mocy
Spróbuj na forum Polaris Ranger.