Polaris General Forum banner
41 - 60 of 85 Posts
Paul, szczerze mówiąc, to, że pasek "wydaje się w porządku", nie oznacza, że ​​tak jest. To może być coś tak głupiego jak niewielkie odchylenie paska, które powoduje nienormalne wibracje, które wychwytują czujniki sprzęgła. Czujniki Polaris do pasków w ich maszynach, jak się dowiedziałem, są bardziej wybredne i humorzaste niż laska z PMS i głodem...

EDIT: Nvm, właśnie zdałem sobie sprawę, jak dawno temu był ten post... XD
W Polaris nie ma żadnych czujników paska.

ECU po prostu monitoruje obroty w porównaniu z prędkością jazdy i milionem innych parametrów i jest tak czuły na ogół, a kiedy masz jakiekolwiek poślizgi paska, uruchamia kod, inne rzeczy też to powodują.
 
Cóż, w końcu otrzymałem kody wykrywania wypadania zapłonu cylindrów 65590 i 65591 po łącznie 2800 milach (od czerwca 2017 r.) i 400 milach z zainstalowanym Duraclutch na początku kwietnia 2018 r.
Mój Gen 4 z 2017 roku został zbudowany na początku kwietnia 2017 roku, czyli po akcji serwisowej/naprawie flash dla problemu z pożarem (17-102), więc mój ECU prawdopodobnie ma tę naprawę flash lub jest po prostu nowym ECU z tymi samymi poprawkami.

Udało mi się wyjść z trybu awaryjnego i stracić kontrolkę silnika, jadąc mniej niż milę po odpoczynku maszyny przez około godzinę.

Stało się to po 45-minutowej/25-milowej jeździe po drogach asfaltowych w trybie Turf, tuż przed dotarciem do domu po wykonaniu naprawy panelu drzwi w Ride Now Phoenix.
Wczoraj był gorący dzień, nawet wczesnym rankiem, prawdopodobnie około 85-90F podczas jazdy. Prędkości wynosiłyby od 30 do 55 mil na godzinę.
Gilomen podaje stałą jazdę z dużą prędkością jako możliwą przyczynę tych kodów (między innymi), więc myślę, że jest to prawdopodobna przyczyna w moim przypadku.

Zobaczę, czy to się powtórzy, a jeśli tak, sprawdzę wtedy Duraclutch i pasek. Wkrótce wyjeżdżam z domu na jakiś czas, więc kolejna przejażdżka będzie możliwa dopiero za kilka tygodni.
 
Spggy,

Jeśli maszyna przejdzie w tryb awaryjny, zatrzymaj się, wyłącz silnik, uruchom ponownie i jedź spokojnie, a po około 1/4 mili kontrolka silnika zgaśnie. Nie ma potrzeby czekać godzinę.

Nauczyłem się tego w Arizonie w styczniu...czekałem godzinę...potem następnym razem...krócej...a za 4 razem...po prostu wyłączyłem, uruchomiłem i ruszyłem i pyk, światło gaśnie...

Z Gilomen ECU...powinno to należeć do przeszłości. I na pewno dowiem się tego za około 48 godzin, ponieważ będziemy w Moab i jeździć po slickrocku!!!

Więcej wkrótce...

Pirate
 
Dobre wskazówki, aby nie czekać długo z ponownym uruchomieniem i ruszeniem w drogę.
Prosimy o poinformowanie nas, czy flash ECU Gilomen rozwiąże Twój problem po MOAB.
 
Wysłałem moje ECU do Gilomena w piątek i dostanę je z powrotem pod koniec tego tygodnia. Zrobiłem tylko usuwanie problematycznych kodów za 200 $, ponieważ mam już własne niestandardowe strojenie. Pod koniec tego miesiąca będziemy również jeździć w Moab, więc upewniam się, że ponownie nie doświadczę tych kodów i nie przejdę w tryb awaryjny... nie to, czego potrzebuję daleko w górach Moab, wspinając się po śliskiej skale. Zaktualizuję również ten wątek o moje wyniki dotyczące naprawy ECU Gilomena (po kilku tygodniach jazdy, aby upewnić się, że kody zniknęły).
 
Przeprogramowany ECU czekał na mnie wczoraj wieczorem, kiedy wróciłem do domu z Kanady (w pracy). Czas realizacji przez Gilomen Innovations był bardzo imponujący. Przeprogramowali ECU, usuwając problematyczne kody i wysłali ECU z powrotem tego samego dnia. Cały proces zajął mniej niż tydzień. Wykonałem procedurę ponownej instalacji dziś rano i nie miałem żadnych problemów, kiedy zabrałem go na „ostrą” przejażdżkę. Przed przeprogramowaniem mogłem spowodować uruchomienie kodów, przyspieszając szybko do 50 mil na godzinę, a następnie szybko zwalniając przepustnicę. Więc ... miejmy nadzieję, że te kody zniknęły na zawsze. Zaktualizuję ten wątek, jeśli wrócą.
 
  • Like
Reactions: Johnny 7
Uważam, że problemy, które Polaris na nas zrzucił, zniknęły wraz z programem Gilomen Innovations ECU.

Byliśmy na szlakach w Moab przez sześć dni, przejechaliśmy wszystkie rodzaje szlaków i wszystkie rodzaje stylów jazdy...ani jednego kodu...po prostu działa idealnie.

I ulepszenia map zapłonu i paliwa...po prostu więcej mocy do wykorzystania!!

Pirate
 
Dobrze słyszeć. Dzięki Pirat za odpowiedź. Wybieramy się również do Moab w tygodniu po Memorial Day (kiedy tłumy wracają do domu) ... i nie mogę się doczekać, aby spędzić miło czas z rodziną ... bez takich problemów. Wymiany poszycia drzwi do naszego G4 przyszły w piątek ... więc mam nadzieję, że dealer może je zainstalować przed Moab. Ostatnia poprawka problemu z projektem Polaris ... mam nadzieję ...
 
Uważam, że 65590 oznacza, że wtryskiwacz lewego cylindra nie działa prawidłowo, tzn. nie zasysa paliwa ze zbiornika do dyszy cylindra. Najprawdopodobniej problem z okablowaniem. Jeśli możesz, odłącz okablowanie od prawego cylindra i podłącz do lewego i sprawdź, czy działa, aby przetestować stan wtryskiwacza.
 
Sooo... Odpowiedziałem na pytanie Jovi79 dotyczące kodu błędu 65590 i wysłałem e-mail do Terry'ego Gilomena.

Oto, co dostałem z powrotem i pomyślałem, że powinienem się tym podzielić:

Terry napisał:

Wykonano poprawkę fałszywego wypadania zapłonu ECU w kilku modelach Generals 2018, w których klient miał problemy z kodami 65590, 65591, 65592.
Modele Generals 2016 początkowo nie miały problemu z wypadaniem zapłonu, ale jeśli ECU zostało kiedykolwiek zaktualizowane w salonie, mogłyby mieć potencjalny problem z nową aktualizacją flash.
Wszystkie modele Polaris 1000 z 2017 r. + były fabrycznie wyposażone w programowanie wypadania zapłonu.
Modele 2019 również je mają.

Oto kilka dodatkowych informacji na temat problemu. Nie słyszałem ani słowa o tym, żeby Polaris rozwiązywał ten problem. Zatem "poprawka" Gilomen Innovations jest jedyną, o której wiem.

Po prostu pomyślałem, że powinienem się tym podzielić.

Pirate
 
starky,

Napisałem do Terry'ego z twoim pytaniem. Mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź dzisiaj.

Pirate
 
starky,

Proszę bardzo:

Przy prędkości przelotowej przebieg pozostaje mniej więcej taki sam........dzięki Stuart!


Pirate
 
Cieszę się z Gilomen Innovations, ponieważ powinni otrzymywać dużo zamówień od społeczności Polaris. Szkoda tylko, że Polaris nie naprawi problemu, o którym wie.

Nadal się waham, czy przeprogramować mój ECU. Nie mam problemów z kodem, chyba że jest on spowodowany przez kierowcę. Nadal nie słyszałem, czy Gilomen ECU zwiększa zużycie paliwa. Jeśli tak,

to wyślę swój jutro.
Mam rzr 1000 highlifter z 2017 roku i otrzymuję kody błędów 65590 i 65592... wymieniłem pasek i świece, zrobiłem wymianę oleju i wszystko to, a nadal otrzymuję kod błędu... więc postanowiłem wyjąć mój ECU i wysłać go do gilomen innovations, aby go przeprogramować... Opublikuję moje wyniki w przyszłym tygodniu
 
Mam 2017 rzr 1000 highlifter i dostaję kody błędów 65590 i 65592... wymieniłem pasek i świece, zrobiłem wymianę oleju i wszystko to, a nadal dostaję kod błędu... więc postanowiłem wyciągnąć mój ECU i wysłać go do gilomen innovations, aby go ponownie wgrać.... Opublikuję moje wyniki w przyszłym tygodniu
Patrząc na kody, które dostajesz, to wykrywanie wypadania zapłonu, a Terry Gilomen to naprawi! Czy dostałeś również ulepszenie wydajności?

Pirate
 
Dopiero co dostałem swój general (2017) kilka tygodni temu i po przejażdżce po strumieniu zapaliła mi się kontrolka silnika. Wprowadziło to maszynę w tryb "awaryjny" (nie mogłem jej rozpędzić powyżej 30 mil na godzinę). Zabrałem ją z powrotem do dealera i powiedzieli, że to jakiś czujnik wału napędowego (mogę się mylić co do tego, co to dokładnie było, ale kontrolka nie zapaliła się ponownie po naprawie), który wymienili. Dzisiaj kontrolka zapaliła się ponownie z dwoma kodami wymienionymi w tytule (65590 i 65592), które, po małych poszukiwaniach, okazały się dotyczyć świec zapłonowych. Wyjąłem je i wyglądają na zupełnie nowe. Wyczyściłem komory, świece i przewody i pojadę nim ponownie jutro, aby go przetestować, zanim w czwartek udamy się do Brimstone. Jakieś inne pomysły, co oznaczają te kody? Wszelkie wskazówki byłyby mile widziane. Ponadto, jeśli zapali się kontrolka silnika, jeśli wyłączę maszynę, a następnie włączę ją ponownie, osiągi wracają do normy. Zadzwonię do dealera we wtorek po pomoc, ale chciałem zapytać tutaj o szybszą odpowiedź (mój lokalny dealer jest nieczynny w niedziele i poniedziałki). Jeszcze jedna informacja, przejażdżka po strumieniu, o której wspomniano wcześniej, to w zasadzie trochę chlapania wodą... żadnych głębokich dziur i nic ponad kołami.
tak samo stało się z moją fabrycznie nową maszyną, która miała przejechane tylko 50 mil! Mówią, że potrzebuje nowego paska, który ma przypalone miejsca! niewiarygodne!:mad:
 
Problem wykrywania wypadania zapłonów pojawia się całkowicie losowo i znika... do następnego razu.

Celem programowania wykrywania wypadania zapłonów w ECU było wykrycie wypadania zapłonu w cylindrze, odcięcie dopływu paliwa do tego cylindra... aby zapobiec gromadzeniu się surowego paliwa w tłumiku i możliwości pożaru.

Ale jest zbyt czuły. Jeśli ECU zareaguje na to, co widzi jako wypadanie zapłonu w cylindrze, przełącza wtrysk paliwa w "tryb awaryjny", a kontrolka silnika się zapala.
Zatrzymaj się, wyłącz silnik i uruchom ponownie... tryb awaryjny znika i po około ćwierć mili kontrolka silnika gaśnie.

Polaris przeprowadził akcję serwisową w połowie 2017 roku dla modeli Generals z 2016 i początku 2017 roku. Akcja serwisowa polegała na wymianie mocowania kolumny kierownicy i przeprogramowaniu ECU. Cóż, mocowanie było BS tylko po to, żebyś oddał swoją maszynę do dealera. Przeprogramowanie ECU dało nam problem z wykrywaniem wypadania zapłonów.

Zrobiłem to we wrześniu 2017 roku. Żadnych problemów. Pojechałem z południowego Kolorado do Arizony w styczniu 2018 roku. Pierwsza jazda, 8 mil... tuż pod autostradą... bum... tryb awaryjny i kontrolka silnika. Zainstalowałem mój zestaw DuraClutch w październiku 2017 roku. Więc zadzwoniłem do nich. Słyszeli, jak ludzie mówią o poślizgu paska. Więc wysłali mi nowy pasek... bez problemu. Kolejne sprzęgło główne z innym zestawem ciężarków. Nie, to nie to. Analizując sprawy, poślizg paska powodowałby, że ECU i czujnik położenia wału korbowego na chwilę tracą synchronizację. To się nie zdarza, chyba że jesteś pod wodą. Więc szukałem informacji i komunikowałem się z DuraClutch... z powrotem do Kolorado. Nie wiem jak, ale natknąłem się na Gilomen Innovations. Rozmawiałem z Terrym.

Właśnie kupiłem nowy ECU z jego pełnym programem... rozwiązanie problemu wykrywania wypadania zapłonów, 8-9 KM więcej, chłodniejsze działanie. Rozmawiałem z Terrym kilka razy... jestem dla nich dobrym przedstawicielem...
i nigdy nie miałem tego problemu od tego czasu i nikt, kogo znam, kto miał zaprogramowany ECU przez Gilomen Innovations.

Moja lista kodów diagnostycznych z 2016 roku nie zawiera tych dwóch kodów. Ale szukając ich... jestem pewien, że odnoszą się do tego samego problemu.

Moje doświadczenie i wykształcenie inżynierskie.

Pirate
 
41 - 60 of 85 Posts