Ik heb net een paar weken geleden mijn General (2017) gekregen, en na een ritje door een kreek ging mijn controlelampje branden. Het zette de machine als het ware in de "noodloop" (ik kon hem niet harder laten gaan dan 30 mph.) Ik bracht hem terug naar de dealer, en ze zeiden dat het een soort aandrijfas-sensor was (ik kan me vergissen over wat het precies was, maar het lampje ging na de reparatie niet meer aan) die ze hebben vervangen. Vandaag ging het lampje weer branden, samen met de twee codes die in de titel staan (65590 en 65592), wat na wat onderzoek iets met de bougies te maken heeft. Ik haalde ze eruit en ze zagen er gloednieuw uit. Ik blies de kamers, bougies en laarzen uit en zal er morgen weer mee rijden om het te testen voordat we donderdag naar Brimstone gaan. Nog andere ideeën over wat deze codes betekenen? Tips worden gewaardeerd. Ook keert de prestatie terug naar normaal als ik de machine uitzet en weer aanzet als het controlelampje brandt. Ik zal dinsdag de dealer bellen voor hulp, maar ik wilde hier om een snellere reactie vragen (mijn lokale dealer is op zondag en maandag gesloten). Nog een stukje info, de kreekrit waar eerder naar verwezen werd, was wat spatten van water... geen diepe gaten en niets over de wielen.